Tisdag

Missade helt att skriva ett inlägg igår så får skriva om igår idag också.
Igår var jag som sagt ledig och gjorde verkligen inte mycket förrän vid halv tre då jag och Oliver gick upp till arenan för att plocka på oss lite gratisbiljetter till hockeyn som är på torsdag. vilken kö det blev efter vi kom dit. Sen åt vi middag med Mamma, Pappa och Lillasyster på Ica Maxi då vi skulle handla där sen. då jag kom hem blev det bara att byta om sen var det dags för träning. gick väl inte så bra då jag varit sjuk i en vecka.
Dagen finns det väl inte mycket att skriva om. Jag har varit på skolan sen gick jag hem, satt i soffan en stund sen for jag på Ica kvantum för att köpa Nonstop choklad. Älskar den!
Hamnade sen i soffan igen då jag är alldeles för trött för att göra något annat.
Ungefär så intressant är mitt liv..
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se

HannaVic logotype